Τρίτη 1 Απριλίου 2008

Ναι «Καταγγέλλω» τους Συμπολίτες μου…..για παράνομο παρκάρισμα!!

Όχι κύριοι δεν είμαι Ρουφιάνος…Αγανακτισμένος είμαι….Απελπισμένος είμαι…Εξοργισμένος είμαι!!!
Από εδώ και στο εξής παίρνω στα χέρια μου το δικαίωμα του να μπορώ να περπατήσω ελευθέρα στα πεζοδρόμια!! Πείτε μου μία άλλη χώρα της Ευρώπης που αυτό δεν Θεωρείτε αυτονόητο!! Μία…Only Greece!! Μόνο εμείς είμαστε άλλωστε οι έξυπνοι ε? Ξέρω θα σας στεναχωρήσω αλλά δυστυχώς είμαστε Ζώα…. Είναι δύσκολο να καταλάβει κάποιος ότι δεν επιτρέπετε το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο? Ξέρω ξέρω είναι δυσκόλο να βρεις να παρκάρεις!!! Και αύτο τι σημαίνει? Παρκάρω όπου μου καπνίσει!! Στην Θεσσαλονίκη τα τελευταία χρόνια ο κόσμος έχει γίνει πιο κάφρος από πότε....
Έτσι Λοιπόν σκέφτηκα ότι από εδώ και πέρα περιστασιακά όταν θα φτάνει η υπομονή μου στο Τιλτ να καταγγέλλω μέσα από το Blog μου αυτόν που δεν με σέβεται…αυτόν που δεν σέβεται κανέναν συμπολίτη του…Αυτόν που με το αυτοκίνητο του μας στερεί το δικαίωμα να περπατήσουμε με ασφάλεια!! Εγώ όμως από την άλλη παρόλην την σύγχυση μου θα σεβαστώ αυτόν τον κάφρο δείχνοντας φωτογραφίες παράνομα παρκαρισμένων αυτοκινήτων χωρίς να φαίνεται η πινακίδα τους….
Το σέβομαι αλλά δεν ξέρω ως πότε!! Για Δοκιμάστε με….
Οι φώτο είναι τραβηγμένες από την Κυριακή 30-03-08 το απόγευμα!!
Ζήτω οι Πάνθηρες των Δρόμων!!! Ζήτω οι Streetpanthers!!

2 σχόλια:

  1. Hoteliux offers the best services of online hotel booking and reservation to the given destinations and rest of the world. Visit us today for online cheap hotel booking and reservation!!! At www.hoteliux.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ ναννος

    θα σου ελεγα που να το βαλεις αλλα μπορεις να θιγεις...

    αντε τωρα να εξηγησεις στον βλαχοβαλκανιο για πεζοδρομιο κλπ... στην τελικη αν δεν εκανες παρκινγκ στο σπιτι σου, να μην επαιρνς αμαξι, δικο σου προβλημα, ουτε του δημου ουτε κανενος αλλουνου.

    Κοινος...χεστικα για τα μικροπροβληματα σου, δεν με νοιαζουν, αν δεν βρεις να παρκαρεις να κανεις γυρους ή να το πουλησεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

iLove σχόλια