Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2008

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο ΟΛΘ, προσπαθεί να δώσει χαριστική βολή στην Αγορά και την Οικονομία της Βορείου Ελλάδος!!

Αυτό δεν είναι κύριοι λιμάνι.. είναι τσίρκο…!!Ξυπνήστε…. Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αργοπεθαίνει σιγά σιγά δίνοντας το τελειωτικό χτύπημα στην αγορά της πόλης…Αν δεν γίνει κάτι συντομά θα μιλάμε για οικονομικό μαρασμό της Β.Ελλάδας!!

Εδώ και δύο ημέρες στο σταθμό διακίνησης κοντέινερ δεν κινείται φύλλο καθώς τέθηκαν εκτός λειτουργίας και οι τέσσερις γερανογέφυρες, με αποτέλεσμα οι μέρες ουσιαστικά να χάνονται, προς απογοήτευση όσων περίμεναν είτε να παραλάβουν κοντέινερ είτε να φορτώσουν εμπορεύματα για εξαγωγή.

Ουσιαστικά λοιπόν εδώ και δυο μέρες το λιμάνι Θεσσαλονίκης δεν έχει λόγω «ύπαρξης»…Είναι σαν να έχεις μεταφορική εταιρία χωρίς φορτηγά !! Κανείς από την διοίκηση ή και τους εργαζόμενους δεν νοιάζεται για τίποτα και όλοι βρίσκονται σε μια πλήρη αφασία…

Για να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή…

Εδώ και ένα χρόνο η κατάσταση του λιμανιού έχει γίνει αβάσταχτη για όλη την αγορά της πόλης.. Οι εργαζόμενοι μετά από διαφορές απεργίες και αγώνες λόγω της πώλησης του λιμένος Θεσσαλονίκης στην εταιρία Hutchison – Alapis προχώρησαν στις λεγόμενες λευκές απεργίες (ξέρετε, αυτές που δουλεύεις- πληρώνεσαι αλλά στην ουσία δεν δουλεύεις!!) και στην κατάργηση των υπερωριακών εργασιών. Έτσι λοιπόν εδώ και ένα χρόνο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το υποτιθέμενο «Λιμάνι των Βαλκανίων» δεν λειτουργεί τα ΣαββατοΚυριακά με αποτέλεσμα ένα πλοίο να κάνει και 1-2 μήνες για να ξεφορτώσει!! Δηλαδή προϊόντα που έχουν παραγγείλει οι Έλληνες έμποροι τον Σεπτέμβριο φτάνουν στην Θεσσαλονίκη Τον Δεκέμβριο!!(αν είναι δυνατόν)…Επιπλέον οι εξαγωγές έχουν παρουσιάσει σημαντική μείωση καθώς δεν μπορούν οι έμποροι να προσδιορίσουν στους πελάτες τους το πότε θα φτάσουν σε αυτούς τα εμπορεύματα που έχουν παραγγείλει!!! Έτσι έχουν ακυρωθεί μεγάλες παραγγελίες προς το εξωτερικό με αποκλειστική ευθύνη της ανυπαρξίας του λιμανιού!!

Το τελικό αποτέλεσμα όλων αυτών είναι φυσικά να τίθεται θέμα επιβίωσης των εταιριών και του εμπορικού κόσμου της πόλης και όχι μόνο, μιας και υπάρχει και η συγκύρια της οικονομικής κρίσης .Ήδη πολλές ναυτιλιακές, μεταφορικές, εκτελωνιστικές και εμπορικές εταιρίες της πόλης έχουν προβεί σε απολύσεις αφού έχει μειωθεί το αντικείμενο τους κατά 50%( το λιγότερο)… Και όλα αυτά με την παντελή έλλειψη ευτηξίας της διοίκησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και την "αντί επαγγελματική" συμπεριφορά των εργαζομένων του λιμανιού ….. Χαρακτηριστικό είναι ότι η κίνηση στο ΣΕΜΠΟ έχει μειωθεί πάνω από 40% και κανένας δεν κάνει τίποτα…
Κάποιος Ας δώσει λύση επιτέλους…

Οι δικαιολογίες πλέον είναι περιττές. Αν δεν το καταλαβαίνουν όλοι αυτοί οι κύριοι μπορούν να παραιτηθούν από την θέση τους και να πάνε σπίτια τους ..Γιατί αν δεν κάνω λάθος βρίσκονται σε εκείνες τις θέσεις για να εργάζονται και να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε όλους εμάς και όχι για να γίνονται η αιτία να χάνουν τις δουλείες τους άλλοι άνθρωποι…Δεν θα πάρω θέση για το ποιος έχει δίκιο η άδικο για την πώληση του λιμανιού….Όλοι από την πλευρά τους έχουν εν μέρει δίκιο.. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι μια Ανώνυμη εταιρία (ο θεός να την κάνει) έχει πρόβλημα εδώ και 1 ολόκληρο χρόνο και δεν έχει βρει η διοίκηση λύση σε αυτό (έστω προσωρινή) για να λειτουργήσει κανονικά με αποτέλεσμα να οδηγεί σε μαρασμό την ήδη επιβαρυμένη οικονομία της Βορείου Ελλάδος!!

Καληνύχτα λοιπόν κύριοι….A ρε Δημόσιο for ever….

2 σχόλια:

  1. ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ Ν0Υ ΣΑΣ ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΚΑΛΠΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @ φίλε μου παλαλέ Τι να σου κάνει και μια ψήφο!! Το συστημά μπορεί κανείσ να μου πει πως θα αλλάξει...Το δημόσιο αντί να εξυπηρετεί τον πολίτη το κάνει να βλαστημάει την ώρα και την στιγμή που εξαρτάται από όλους αυτούς!!πλέον δεν υπάρχει σεβασμός!!τι άλλο να πεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή

iLove σχόλια