Τρίτη, 7 Ιουλίου 2009

Παράνομο Παρκάρισμα..Η συνήθεια που έγινε λατρεία...

Έχουμε συνηθίσει να ζούμε σε μια πόλη με τριτοκοσμικές συνθήκες διαβίωσης... Τέτοιες εικόνες αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι τις τραγικής καθημερινότητας που ζούμε… Το πιο τρελό όμως είναι ότι αυτές οι ανεπίτρεπτες εικόνες δεν προκαλούν οργή και αγανάκτηση στους περισσότερους από εμάς.. Μόνο λίγοι είναι αυτοί που φωνάζουν ζητώντας ένα χέρι βοηθείας από τους συμπολίτες τους και την τοπική εξουσία.. Μόνο λίγοι είναι αυτοί που μάχονται ενάντια σε αυτήν την κατάσταση, οι οποίοι όμως χαρακτηρίζονται από τους πολλούς-«έξυπνους» ως «γραφικοί γκρινιάρηδες» που δεν ξέρουν πόσο δύσκολο είναι να παρκάρεις στην Θεσσαλονίκη ή ως «οι μίζεροι της πόλης» που δεν έχουν με τι να ασχοληθούν και που μόνο γκρινιάζουν… Με αυτό τον τρόπο βρίσκουν ανόητες δικαιολογίες για να αποβάλλουν (αν έχουν ) ενοχές για τις πράξεις τους.. Τις πράξεις τους που επηρεάζουν πολλές ζωές Συμπολιτών τους …

Αναρωτιέμαι τι θα γίνονταν αν αυτή η εικόνα ήταν τραβηγμένη σε μια οποιαδήποτε άλλη χώρα της Ευρώπης?

Μήπως δεν θα υπήρχε ούτε μια πιθανότητα να φωτογραφηθούν τόσα αυτοκίνητα πάνω στο πεζοδρόμιο γιατί την ίδια στιγμή θα είχαν απομακρυνθεί από την τοπική αστυνομία?
Μήπως τα πρόστιμα που θα έπεφταν θα ήταν τόσο απαγορεύτηκα που ούτε θα τολμούσε κανείς να το σκεφτεί?

Τι να πούμε…Φταίει η δημοτική αστυνομία γιατί μπλα μπλα μπλα.. Φταίει Ο δήμαρχος γιατί μπλα μπλα μπλα, ο Νομάρχης γιατί μπλα μπλα μπλα …Συμφωνώ και εγώ σε αυτό αλλά που βρίσκεται η προσωπική ευθύνη του καθενός? Αν δεν αλλάξουμε εμείς, αν δεν γίνουμε άνθρωποι πως θα αποκτήσουμε μια ανθρώπινη πόλη?

ΥΓ. Η πρώτη φωτογραφία στάλθηκε από ένα φίλο μας και ήταν τραβηγμένη στις 1η Ιουλίου.. Είναι στην οδό Αγ. Δημητρίου (προς Καυτατζόγλειο-Κολυμβητήριο) όπου το πρόβλημα είναι χρόνιο..

32 σχόλια:

  1. Πλάκα κάνεις;

    Η κατάσταση στη πρώτη φωτογραφία είναι πάρα πολύ καλή! Συνήθως τα αυτοκίνητα είναι διπλάσια, αν όχι τριπλάσια. Πραγματικά!

    Η κατάσταση έχει καταντήσει αηδία!

    Το ξέρω ότι δεν θα γίνει τίποτα και ότι απλά έτσι τα λέμε, αλλά είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε (εμείς που δεν παρκάρουμε σε τέτοια σημεία)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και που να παρκαρουμε?Στα πανακριβα parking? Ολα καλα,ολα ωραια,ειμαστε κανιβαλοι κλπ...αλλα οταν θελω να κατεβω κεντρο για ποτακι,καπου πρεπει να βαλω και το ταπεινο αμαξι μου...Αν ειχε νυχτερινα λεωφορεια,κατι θα αλλαζε...Αλλα η κατασταση αυτη θα συνεχιστει και θα χειροτερεψει κατα πολύ ακόμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Φίλε Lampa συμφωνώ πως η κατάσταση που απεικονίζεται είναι σχετικά καλή σε σχέση με αυτό που υπάρχει κάθε μέρα σε εκείνη την περιοχή..Αυτό δεν σημαίνει ότι βελτιώθηκε κάτι απλά μάλλον έτυχε να υπάρχουν τόσα αμάξια εκείνη την ώρα..
    Η λύση είναι μια και πολύ απλή...Κολώνακια στα πεζοδρόμια και τέλος τα αυτοκίνητα από εκεί...Απλά επειδή μάλλον στην τοπική αυτοδιοίκηση νιώθουν ενοχές για την έλλειψη θέσεων στάθμευσης στο κέντρο κάνουν τα στραβά μάτια και εμείς κάνουμε όλες αυτές τις καγκουριές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Φίλε Vag-os..Και εγώ χρησιμοποιώ αυτοκίνητο πολλές φορές για τις μετακινήσεις μου αλλά ποτέ, δεν μου πέρασε από το μυαλό να επιχειρήσω κάτι τέτοιο..Δεν λέω ότι δεν υπάρχει τεράστιο πρόβλημα από έλλειψη θέσεων πάρκινγκ στο κέντρο απλά λέω ότι ο καθένας μας πρέπει να βοηθήσει για να αλλάξει αυτήν την κατάσταση..Μπορεί να κάνω και μια ώρα πολλές φόρες για να παρκάρω ,μπορεί να το βάλω πολύ μακριά απο το σημείο που θέλω να πάω αλλά παρολά αυτά δεν επιχείρησα ποτέ αυτήν την "εγκληματική" προς τους συναθρώπους μας πράξη!!Πίστευω ότι μόνοι μας μπορούμε να αλλάξουμε αυτήν την κατάσταση προς το καλύτερο στο μέτρο που μας αναλογεί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. kai egw re c vago pou 8elw na paw kapou apo pou 8a perasw ???? apo panw ?

    oi fotos den einai stis 11.00 to bradi alla mera mesimeri.

    mia xara leoforia exei.


    alla einai diskolo na omologisoume oti to prwto pou mas noiazei einai o kolos mas kai oloi oi alloi na pane na @#$!$!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Δυστυχώς αυτό αποδεικνύεται περίτρανα ότι ισχύει.. Δεν μας νοιάζει κανένας πλην του εαυτού μας…Την πάρτη μας να κοιτάμε και τίποτα άλλο.. Τι να πω.. Αυτό που με προβληματίζει είναι ότι δεν διακρίνω σε κανέναν ενοχές!! Κανένας δεν αντιλαμβάνεται το τι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό που κάνει …Κανένας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. h eisodos tou spitiou mou exei 40cm pezodromio kai uparxoun ZWA pou parkaroun mprosta kabalontas to pezodromio. Gia na bgeis pas sto plai san ton kaboura kai mazeueis tin broma apo to autokinito kai ton toixo.

    pleon mia xara gaidouri ginomai ki egw. to katsabidi na nai kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Καταλαβαίνω την αγανάκτηση σου αλλά αυτόν τον τρόπο αντίδρασης δεν τον ενστερνίζομαι και φυσικά δεν είμαι ούτε στο ελάχιστο υπέρμαχος τις αντίδρασης σου(με κατσαβίδι κλπ)...Υπάρχουν νομίζω και άλλοι τρόποι αντίδρασης.Μπορείς απλά την πρώτη φορά να κολλήσεις τα αυτοκόλλητα με το γαιδουράκι (http://www.streetpanthers.gr/)..Επισής μπορείς να φωνάξεις την αστυνομία για να σηκώσει τα αμάξια απο εκεί ή την δημοτική αστυνομία..Επιπλέον μπορείς να αναφέρεις το πρόβλημα σου στην Ένωση πεζών(http://www.enosipezon.gr/) που ίσως μπορεί να σε βοηθήσει...
    Εγώ πάντως έτσι θα αντιδρούσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητοί φίλοι,
    δυστυχώς αυτή η χώρα μας πληγώνει..το γεγονός ειναι τριτοκοσμικό όπως και να το δεις!Από την μία σκέφτομαι τους ανθρώπους με κινητικά προβλήματα, καμία μοίρα!Αναγκάζονται να ζούν στα σπιρτοκούτα τους βλέποντας Μενεγακή και μεσημεριανά..από την άλλη ο νέος με το αμαξάκι του..γιατί οχι είναι στοιχειακό προιον και το δικαιούται!! Πάρε το αμαξάκι αλλά την κλήση που θα φας (και το μπινελικι)..θα το ανακαλήψεις!! Το κράτος φόρους να λαμβάνει..και όλα καλά!!Ασ προσπαθήσουμε φίλοι να σεβαστουμε τον συνανθρωπό μας, να δημιουργήσουμε καταστάσεις να αλλάξουν οι ασχήμιες..και θα βελτιωθούν τα πράγματα ..και θα βελτιωθούμε και εμείς!!εμείς που..όπως είπε ένας φίλος ειμαστε αυτοκόλλητα γαιδουρια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 'Εχω παρκάρει στο παρελθόν αρκετές φορές στην Αγίου Δημητρίου. Πλέον έχω πάνω από χρόνο να το κάνω και προτιμώ να κάνω γύρες(δυστυχώς και ευτυχώς μένω στο κέντρο) για να βρώ ένα σημείο που να μην ενοχλώ κανέναν.Έχει τύχη και 2 ώρες να ψάχνω, ενώ το μισάωρο είναι πλέον δεδομένο κάθε μέρα.Το ξέρω ότι είναι αηδία όλη αυτή η κατάσταση με τα παρκαρισμένα, το ξέρω ότι οι περισσότεροι (δυστυχώς) από μας συμπεριφερόμαστε έτσι. Από την στιγμή που πληρώνω φόρους και τέλη και άλλα πόσα χρήματα για να κινούμαι με το αυτοκίνητο μου, το κράτος, ο δήμος ή όποιος είναι υπεύθυνος πρέπει να μου παρέχει χώρο να παρκάρω το αυτοκινητό μου χωρίς να εμποδίζει κανέναν.Πρέπει τουλάχιστον να μου προσφέρει εναλλακτικές λύσεις όχι μόνο για να πάω στην δουλειά μου αλλά και οπουδήποτε μέσα στην πόλη.Τα αστικά δεν είναι αρκετά για μια πόλη που μεγαλώνει συνεχώς.Η αλήθεια είναι ότι ούτε η μια πλευρά αλλά ούτε και η άλλη έχει απόλυτο δίκιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @φίλε ανώνυμε η ουσία βρίσκεται σε αυτά που αναφέρεις "Ας σεβαστουμε τον συνανθρωπό μας, και να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε καταστάσεις ώστε να αλλάξουν οι ασχήμιες..και θα βελτιωθούμε και εμείς!!"
    Δεν υπάρχει ούτε στο ελάχιστο ο σεβασμός στον συνανθρωπό..Όλοι την πάρτη τους κοιτάνε...Μόνο έτσι μπορούμε να βελτιώσουμε την εικόνα της πόλης και μόνο αν όλοι μαζί είμαστε ένα και διεκδικήσουμε πράγματα από την κοιμώμενη τοπική ηγεσία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Καταλαβαίνω Black-eye ότι εσύ βιώνεις την κατάσταση από πρώτο χέρι.. Γνωρίζω ότι το πρόβλημα είναι τεράστιο και πραγματικά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει ασχοληθεί με το θέμα σοβαρά...Αλλά διατηρώντας αυτήν την κατάσταση τόσα χρόνια ουσιαστικά την συντηρούμε και δημιουργούμε μια απαράδεκτη συμπεριφορά ως πρότυπο για όλους τους νέους οδηγούς...Επιπλέον επειδή αυτή η τραγική συμπεριφορά εκτονώνει το πρόβλημα του Parking ως ένα βαθμό (ενώ δημιουργεί άλλα ) δεν υπάρχει τόση πίεση στην τοπική ηγεσία για να αναλάβει της ευθύνες της ,οι οποίες είναι τεράστιες και δεν την αναγκάζει στο να βρει ρεαλιστικές λύσεις σε σύντομο χρονικό διάστημα.. Για φανταστείτε πόσες ώρες θα χρειαζόμασταν να παρκάρουμε στο κέντρο αν ΚΑΝΕΝΑΣ δεν πάρκαρε στα πεζοδρόμια? Εγώ λέω ότι το λιγότερο θα ήταν 1:30 ώρα.. Για φανταστείτε πόσο μεγαλύτερη θα ήταν η οργή μας -πίεση για την ανυπαρξία τους? Δεν νομίζετε ότι αυτή η πίεση από όλους μας θα τους ανάγκαζε επιτέλους να δράσουν?
    Εγώ λέω πως ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ρε παιδια και εγω που παω ΑΠΘ και ειμαι απο Εδεσσα ψαχνω τουλαχιστον 50-60λεπτα να βρω να παρκαρω και δεν ειναι σιγουρο οτι θα βρω, καλα εκει που δειχνει η πρωτη φωτο καθημερινα γινετε χαμος και απο την απεναντι μερια , εκει ειναι που δεν περπατα κανεις.
    Μεγαλο προβλημα και δεν βλεπω να υπαρχει λυση, για την ωρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πριν αρχισουν τα εργα για το μετρο , ειχα παρκαρει μεσα στο ΑΠΘ ,τωρα απαγορευται, και για να βγω απο το ΑΠΘ προς τα κατω για ΔΕΘ εκανα 1 ωρα, μιλαμε 1 ωρα μεσα στο ΑΠΘ για να βγω.
    Η αληθεια ειναι οτι και εγω εχω παρκαρει στο πεζοδρομιο απο Αγ.Δημητριου και οντως αυτο που δειχνει η φωτο ειναι μια χαρα σε σχεση με αυτο που συμβαινει καθημερινα.
    Ευτυχως τελειωσα απο το ΑΠΘ και πλεον δεν χρειαζεται να ψαχνω με τις ωρες να παρκαρω στο πεζοδρομιο.
    Η κατασταση ειναι απελπιστικη εκει παρα πολυ απελπιστικη και δεν βλεπω φως.
    Και φυσικα το εχω ματανιωσει που παρκαρα στο πεζοδρομιο και δεν το ξανακανω απο τοτε ΠΟΤΕ , αλλα οταν εχεις εξετασεις στις 11¨00 και η ωρα ειναι 10¨45 και ακομα ψαχνεις να παρκαρεις στην απελπισια σου παντου θα το παρκαρεις το αμαξι.
    Μεσα στο ΑΠΘ ο ενας κλεινει τον αλλον και αφηνει χαρτακι με το τηλ. του να τον παρεις για να ερθει και να μπορεσεις να φυγεις.
    Δεν βλεπω να υπαρχει λυση τουλαχιστον για τα επομενα 10 χρονια και μην ξεχνατε οτι τα αυτοκινητα αυξανονται, ακουσα οτι κυκλοφορουν στην Θεσσαλονικη 400χιλ. αυτοκινητα καθημερινα και καθε χρονο προοστοθονται 50χιλ. αυτοκινητα.
    Παιδια δεν υπαρχει σωτηρια ,λυπαμαι που το λεω αλλα αυτη ειναι η αληθεια.
    Πανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΑΛΛΑ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ; ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΙΑΝΟΜΕΣ, ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ; Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ: ΕΩΣ ΤΙΣ 05.00 Π.Μ.!!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ;;; ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΟΜΩΣ, ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ; ΟΛΟΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ (ΑΣΧΕΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑΘΜΕΥΣΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ - ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΜΕ), ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΑΣΘ. ΚΑΙ ΕΞΗΓΟΥΜΑΙ: ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΑΣΗ (ΚΑΘΥΣΤΕΡΩΝΤΑΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 45' [ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΦΤΑΝΕΙΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΕΡΙΝΗ!!!]), ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΟΤΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ (ΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟ ΔΕ ΛΕΝΕ ΝΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ). ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ. ΜΟΝΟ ΑΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΟΑΣΘ ΚΑΙ ΔΟΘΕΙ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ. ΓΙΑΤΙ, ΠΛΕΟΝ, ΔΕ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με τον ΟΑΣΘ μονο δεν γινετε τιποτα.
    Εδω πλεον ο κοσμοσ εχει φτασει στα 2.000.000 και σύμφωνα με σεναρια που εχω διαβασει μεχρι το 2014 υπολογιζουν να φτασει τα 4.000.000 πληθυσμο, τι να σου κανουν τα αστικα?
    Η μονη πολη της αναπτυγμενης Ευρωπης με πληθυσμο ανω του 1.000.000 και δεν εχει μεσω σταθερης μετακινησης, μετρο,τραμ ηλεκτρικο).
    Αυτο ειναι το προβλημα και θα γινει χειροτερο με τοσο κοσμο που μαζευει η Σαλονικα τα τελευταια χρονια.
    Αν δειτε στην στατιστικη υπηηρεσια γραφει οτι η μεταβολη του πληθυσμου της Σαλονικας τα τελευται 5-7χρονια,αν θυμαμαι καλα, ειναι +17% οταν ο μεσος ορος στις υπόλοιπες πολης της Ελλαδας ειναι καπου στα +5% και στην Αθηνα ειναι πολυ κατω του +17%,8-9% νομιζω.
    Το μετρο που κανουν τωρα ειναι ΤΡΑΓΙΚΟ και ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΤΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ,οι αναγκες συνεχως αυξανονται και το μετρο το ξαναλεω δεν καλυπτει ουτε τις τωρινες αναγκες ποσο μαλιστα οταν τελειωσει το 2013?? .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι να καλύψει το μετρό;

    Είναι ανούσιο αν δεν επεκταθεί και προς τις δυτικές και ανατολικές περιοχές της πόλης.

    Υπάρχει σχέδιο να πάει και στη Σταυρούπολη, αλλά μέχρι τότε θα έχουμε πεθάνει όλοι σε αυτή τη πόλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μετα ομως μην μας φταιει ο αλλος που παει με το αμαξι του στην δουλεια του και ψαχνει 2 ωρες να παρκαρει και στην απελπισια του πανω το παρκαρει οπου να ΄ναι , φυσικα δεν συμφωνω αλλα το νομισμα εχει δυο πλευρες και σε αυτην την περιπτωση.
    Ας ειχε η πολη μεσα μαζικης μεταφορας και τοτε οχι μονο να κραζαμε αυτους του οδηγους αλλα και να τους περνανε το διπλωμα τουλαχιστον σαν τιμωρια.
    Τα λεω αυτα γιατι και εγω εχω αναγκαστει ννα παρκαρω στο ΑΠΘ απο πανω μερια παρανομα αλλα ρε παιδια εψαχνα τουλαχιστον 1ωρα και ουτε παρανομα δεν εβρισκα να παρκαρω, φυσικα το εχω χιλιομετανιωσει και ,αληθεια λεω, δεν το εχω ξανακανει ΠΟΤΕ .
    Δεν υπαρχει λυση για αυτην την πολη, ας το καταλαβουν ολοι, ειναι αργα για να γινει κατι .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και στην Αθήνα τα ίδια είναι. Πάντως εγώ τον τελευταίο χρόνο έχω κόψει πέντε κλήσεις σε τέτοια παρκαρίσματα που με ανάγκαζαν να βγαίνω με το καρότσι του μωρού στή λεωφόρο. Κλήσεις που τις πληρώνεις με βάψιμο πόρτας στον φαναρτζή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Ανώνυμε σε εκείνη την περιοχή το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο για τα αυτοκίνητα...Αλλά με αυτό το τρόπο που αντιδρούμε όλοι μας δεν λύνουμε το πρόβλημα αλλά δημιουργούμε και άλλο θέμα...Από που να περάσουν οι πεζοί που είναι εξίσου πολλοί όσο και τα αυτοκίνητα..Η λύση υπάρχει αλλά θέλει πολλές γενναίες αποφάσεις από την τοπική κοινωνία και την τοπική αυτοδιοίκηση...Η λύση είναι τόσο κόντα αλλά συνάμα και τόσο μακριά..
    1.Θεωρώ ότι το 3 σώμα στρατού επιβάλλεται να φύγει εκτός κέντρου θεσσαλονίκης και να πάει προς το καινούργιο 424 σε κομμάτι που ανήκει ήδη στον στρατό....Έτσι θα ελευθερωθεί μία τεράστια εκτάση στο κέντρο της πόλης την οποία πρέπει να την εκμεταλευτούμε κατάλληλα.Αρχικά αν δεν υπάρχουν τα απαραίτητα χρήματα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ένα μέρος αυτού σαν επιφανειακό parking πολλών θέσεων με την προοπτική όμως να δημιουργηθεί ένα τεράστιο υπόγειο parking ενώ ο χώρος πάνω από αυτό θα μπορούσε να διαμορφωθεί κατάλληλα σε χώρο πρασίνου...
    2.ο Χώρος της ΔΕΘ μπορεί και αυτός να χρησιμοποιηθεί για αυτό το σκοπό στην αρχή κάπως πρόχειρα αλλά με προοπτική να δημιουργηθεί υπόγειος χώρος στάθμευσης μεγάλος..Άλλωστε ο χώρος προορίζεται για μητροπολιτικό πάρκο και η δύο αυτές χρήσεις(Parking-πράσινο)δεν αποκλείουν η μία την άλλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Πάνο αυτό που με προβληματίζει είναι ότι μια συμπεριφορά η οποία είναι απαράδεκτη αρχίζει και παίρνει διαστάσεις συνήθειας στην πόλη μας..Θεωρώ ότι είναι λίγοι αυτοί που μετανίωνουν ή έστω που αισθάνονται τύψεις για αυτο που κάνουν ένω η πλειονότητα αποδέχεται την κατάσταση αυτή ως έχειν και με την νοοτροπία τους αποτέλει σημαντικό μέρος αυτού του προβληματός...
    Η κατασταση ειναι απελπιστικη αλλά περιμένω ένα φως αισιοδοξίας από εμάς τους νέους.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @vetpaokdoc tο κυκλοφοριακό είναι ένα μεγάλο ζητήμα για την πόλη μας και δείχνει αυτήν την στιγμή σαν ένας γόρδιος δεσμός...κομμάτια αυτού του παζλ είναι η ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ, οι ώρες ΦΟΡΤΟΕΚΦΟΡΤΏΣΕΩΝ στο κέντρο της πόλης,τα διπλοπαρκαρισμένα,η έλλειψη καλών οδικών αρτηριών,η έλλειψη χώρων στάθμευσης και η συνεχιζόμενη αύξηση του αριθμού αυτοκινήτων...Πρέπει όμως κάτι να γίνει επιτέλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. KourtGeo τι αλλο εκτος απο το να μην παρκαρουμε παρανομα μπορουμε να κανουμε?
    Θα λυθει το κυκλοφοριακο ετσι?
    Αν δεν γινει μετρο και οχι αυτο που κανουν,τραμ στην παραλια,τρενο μεσα στην πολη και νεοι δρομοι τιποτα δεν θα αλλαξει.
    Τα νουμερα μιλανε απο μονα τους, 40-50 χιλ. νεα αυτοκνητα στον Ν.Θεσσαλονικης καθε χρονο.
    Αν δεν γινουν εργα τοτε η μονη λυση ειναι να κλεισουν οι αντιπροσωπειες αυτοκιητων.
    Παιδια λυση δεν ακουω απο πουθενα , οχι μονο γκρινια πρεπει να βρουμε και λυσεις και να τις πουμε εκει που πρεπει γιατι αν και δεν ειμαι απο Σαλονικα , την εχω ζησει ομως, την αγαπω και την νοσταλγω παρα πολυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σίγουρα υπάρχει έλλειψη σε υποδομές -θα έπρεπε να λειτουργούν περιμετρικά του κέντρο και όχι μόνο, πολλά περισσότερα πάρκινγκ-, το πρόβλημα όμως δημιουργείται κυρίως λόγο της έλλειψης παιδείας και σεβασμού στον συνάνθρωπο. Πέτυχα προχθές τύπο, που έστειλε τη γυναίκα του να δει θέατρο, αυτός πήγε για τένις απέναντι στην ΧΑΝΘ, και παράτησε την Mercedes cabrio πάνω στο πεζοδρόμιο, μπροστά στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Έδωσε 70.000 Ευρώ για αυτοκίνητο και τσιγκουνεύεται τα 5 Ευρώ του πάρκινγκ. Δεν έχω παρκάρει ποτέ πάνω σε πεζοδρόμιο, ενώ όποτε κατεβαίνω κέντρο φροντίζω να παρκάρω πάντα σε πάρκινγκ (δυτικά στο λιμάνι, ανατολικά στην Έκθεση). Όσο για τα πανάκριβα πάρκινγκ που αναφέρει ο Vag-OS, ειλικρινά απορώ πως όλους αυτούς που κατεβαίνουν με το αυτοκίνητο για 'ποτάκι' και καφέ με το αυτοκίνητο, τους φαίνονται πανάκριβα τα πάρκινγκ, αλλά δεν έχουν πρόβλημα να χρυσοπληρώσουν τον καφέ και το ποτό. Ίσως γιατί το να δίνεις 5 ευρώ τον καφέ είναι "μαγκιά", ενώ 5 ευρώ για παρκινγκ κοροϊδία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 5 ευρω ο καφες και 10 ευρω ,οχι 5, το παρκινγκ.
    Δεν εχουν ολοι αμαξια αξιας 70.000ευρω!!
    η Σαλονικα σε υποδομες ειναι τουλαχιστον ανυπαρκτη!
    Ας κανουν υποδομες και μετα τα λεμε , ενω μεχρι τοτε αυτο θα γινεται παιδια δυστυχως!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ Φίλε ανώνυμε συμφωνώ πως με τον ΟΑΣΘ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΝΑ ΔΙΕΚΔΗΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ...ΟΛΟΙ ΜΙΛΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ...ΜΑ ΤΟ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...Σίγουρα θα βοηθήσει αλλά χρείαζονται και άλλα μέσα όπως το τραμ που θα ενώνει και άλλες περιοχές με το μέτρο για να υπάρξει επιτέλους ένα ολοκληρωμένο συγκοινωνιακό θέμα..Όλα αυτά πάντως δεν θα λύσουν πιστεύω ούτε στο ελάχιστο το παράνομο παρκάρισμα και το κυκλοφοριακό της πόλης...Πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε για πεζοδρόμησει περιοχών στο κέντρο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @Έτσι φίλε Lampa είναι τα πράγματα..Παντώς αυτό δεν σημαίνει ότι το μετρό δεν είναι ένα μεγάλο έργο που θα βοηθησεί στην περαιτέρω αναπτύξη της...Όμως πρέπει να αποκτήσει και άλλες συνδέσεις(μέχρι το αεροδρόμιο ανατολικά και μέχρι την Σίνδο δυτικά)...Αφού έγινε η αρχή όλα αυτά αργά ή γρήγορα(μάλλον αργά)θα γίνουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @ Διαφωνώ φίλε ανώνυμε..Εμένα μου φταίει ο άλλος γιατί με την συμπεριφόρα του δημιουργει προβλήματα σε συνανθρώπους του..Δεν είναι λογική αυτή..Εγώ εχώ δει πολλές φόρες πολλούς να παρκάρουν πάνω στα πεζοδρόμια και όταν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις έτσι από συνηθεία και προφανώς για να είναι δίπλα στο μαγαζί που θέλουν να πάνε... Το πρόβλημα του παρκαρίσματος είναι μεγάλο και τραγίκο αλλά πρέπει όλοι να πιέσουμε να δώθουν αμέσα λύσεις..Τι θα γίνει δηλαδή αν ακόμα και τα πεζοδρόμια γεμίσουν ? Θα παρκάρουμε και στα πάρκα ΚΑΙ μέσα στα μουσεία? ή μήπως ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ στο πλακόστρωτο ένα απέραντο parking?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @Φίλε Σχολιαστή Δεν Συμφώνω με αυτό τον τρόπο αντίδρασης σε καμία περιπτώση..Υπάρχουν πάντως και άλλοι τρόποι αντίδρασης που τους περιγράφω πιο πάνω ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @ Αν δεν παρκάρουμε παράνομα για ένα μικρό διαστημά θα δούμε τις πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος της πόλης μας..Με αυτό το τρόπο θα δημιουργηθεί μεγαλύτερη αγανάκτηση σε όλους μας και άρα μεγαλύτερη πίεση στις τοπικές αρχές..Με την πίεση οι λύσεις πάντα βρίσκονται πιο "εύκολα" ενώ με το συμβιμασμό παραμένει η κατάσταση ως έχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Η αλήθεια είνα φίλε ανωνυμε ότι αυτά τα φαινόμενα που αναφέρεις είναι απειρά στην πόλη μας...Όμως πραγματικά υπάρχουν άνθρωποι που δυσκολεύονται να δώσουν χρήματα για parking..Θεωρώ ότι οι τίμες του παρκινγκ είναι υπερβολικές με εξαιρέση το parking στην Αγγελάκη και το Parking στο Λιμάνι...Παρόλα αυτά ορίσμενοι πραγματικά προκαλούν με την συμπεριφορά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @Η ουσία αυτή είναι φίλε ανώνυμε...Υποδομές μηδέν...Διεκδικήσεις μηδέν...Συνενόηση τοπικών φορέων Μηδέν... άρα και έργα μήδεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

iLove σχόλια