Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΟΧΙ ΜΑΣ !!

«Όταν ήρθαν να πάρουν τους τσιγγάνους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν τσιγγάνος.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους κομμουνιστές δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν κομμουνιστής.
Όταν ήρθαν να πάρουν τους εβραίους δεν αντέδρασα. Δεν ήμουν εβραίος.
Όταν ήρθαν να πάρουν εμένα δεν είχε απομείνει κανείς για να αντιδράσει».
(Πάστορας Martin Niemöller***)


***Όταν το 1937 ο Γερμανός πάστορας Martin Niemoller (Μάρτιν Νίμελερ), έγραφε ένα ποίημα, όπου περιέγραφε τις συνέπειες τής «απάθειας» του για τα όσα διαδραματίζονταν στην Ναζιστική Γερμανία, αμφιβάλω εάν καταλάβαινε ότι στην ουσία περιέγραφε «Το σύνδρομο του Θεατή» και τη διαχρονικά γενικευμένη απόδοσή του σε όλες τις μορφές του κοινωνικού και πολιτικού βίου. Πόσο σύγχρονο και επικαιρό είναι ακόμα και στις μέρες μας ?


Με αφορμή λοιπόν το μεγάλο ΟΧΙ του παρελθόντος και το τεράστιο ΝΑΙ του παρόντος το μόνο που έχω να πω είναι πως ήρθε η ώρα να αντιδράσουμε ,να ξυπνήσουμε, να κουνηθούμε και να ξεφύγουμε οριστικά από την εσωστρέφεια και την προσωπική μας μιζέρια... Όλοι μαζί μπορούμε να αλλάξουμε το μέλλον μας....

1 σχόλιο:

iLove σχόλια