Το αίτημα έθεσε με επιστολή στον πρωθυπουργό, τους υπουργούς ΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών, τον πρόεδρο του ΟΣΕ, την Αττικό Μετρό Α.Ε. και το ΣΑΣΘ ο δήμαρχος Αμπελοκήπων Λάζαρος Κυρίζογλου.
O δήμαρχος Αμπελοκήπων Λάζαρος Κυρίζογλου πρότεινετα εξης:
Στο τμήμα της διαδρομής από Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι το Ελευθέριο Κορδελιό να διέρχεται κάτω από το χώρο των υπαρχουσών γραμμών του ΟΣΕ με ταυτόχρονη υπογείωση και των γραμμών του ΟΣΕ.
Με την προτεινόμενη διαδρομή της επέκτασης του μετρό προς δυτικά θα εξυπηρετηθούν περισσότεροι δήμοι και η συντριπτική πλειοψηφία του πληθυσμού της δυτικής Θεσσαλονίκης. Το σύνολο του πληθυσμού των περιοχών αυτών είναι περίπου 400.000 κάτοικοι.
Το μετρό αποτελεί τεραστία σημασίας έργο για την Θεσσαλονίκη αρκεί αυτό να εξυπηρετεί τους πολίτες της. Δεν μου λέει τίποτα εμένα ένα μέτρο το οποίο θα ξεκινά από την Νέα Ελβετία και θα φτάνει μέχρι το Σιδηροδρομικό Σταθμό….Η ουσία του θέματος είναι το μέτρο να δίνει κίνητρα για να μην πάρεις το αυτοκίνητο σου. Δεν νοείτε μετρό που να μην ενώνει το αεροδρόμιο με τον σταθμό των τρένων και τον σταθμό των λεωφορείων (Κτελ) !!!! Δεν νοείτε μετρό που να μην ενώνει την Καλαμάρια με την Δυτική Θεσσαλονίκη, την Σίνδο και το Καλοχώρι.
Η αρχή έγινε!!! Τα έργα Ξεκίνησαν….. Ελπίζουμε όμως σε κάτι πιο ολοκληρωμένο!!
Η αρχή έγινε!!! Τα έργα Ξεκίνησαν….. Ελπίζουμε όμως σε κάτι πιο ολοκληρωμένο!!
Κάτι που θα μας αφήσει να αναπνέουμε σε αυτην την Πόλη καθαρότερο αέρα και όχι άνθρακα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
iLove σχόλια