Τι κοινό έχουν οι εταιρείες ΙΒΜ, Dell, HP, Microsoft, Infoquest, Altec, Intracom, Vivodi, Otenet, εκτός του ότι ανήκουν στον κλάδο της πληροφορικής;
Μήπως του ότι δεν συμμετέχουν στην Infosystem;
Για μια ακόμα φόρα ισχύει το γνωστό γνωμικό κάθε πέρσι και καλύτερα. Eνώ περιμένεις ότι αυτό που θα σου κάνει εντύπωση στην έκθεση θα είναι διάφορα καινοτομικά προϊόντα πληροφορικής και καινούριες προτάσεις και τάσεις του κλάδου, αυτό που τελικά σου προσφέρει είναι ΑΔΕΙΑ περίπτερα και ένα χώρο για παιχνίδια!!!!
Τον κατήφορο της έκθεσης ακολουθεί από κοντά και το συνέδριο. Ένα συνέδριο από το δημόσιο και τους φορείς της πληροφορικής που απευθύνεται στο δημόσιο και τους φορείς της πληροφορικής.
Είναι λοιπόν να αναρωτιέται κανείς για ποια ψηφιακή ανάπτυξη συζητάμε, για ποια καινοτομία?
Η Infosystem έχασε την ευκαιρία να συνεργαστεί με μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις, όπως η Cebit, που έχει έκθεση προϊόντων τηλεπικοινωνίας στην Κωνσταντινούπολη με τον τίτλο Cebit Bilisim. Παρ' όλα αυτά, αν οι ιθύνοντες ενδιαφέρονται να κάνουν κάτι, μπορούν να βρουν στρατηγικές συμμαχίες με άλλες εκθέσεις ή/και να περιορίσουν τα εκθέματα μόνο σε ένα είδος, π.χ. λογισμικό, και να προσανατολιστούν στις υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων. Τέτοιες εκθέσεις πρέπει να είναι προσανατολισμένες σε ένα ποιο συγκεκριμένο Target group(15-40). Αυτοί είναι μάλιστα οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.
Τι είδους έκθεση είναι αυτή που όχι μόνο δεν υπάρχει ούτε ένας εκθέτης εκτός ελληνικής αγοράς, αλλά ακόμη και οι εκθέτες που υπάρχουν έχουν διαφημιστικά φυλλάδια μόνο στα ελληνικά;
Η ξεκάθαρη λύση για την έκθεση θα ήταν να σταματήσει να διοργανώνεται.
Γιατί αυτό που είδαν τα ματάκια μου αυτό το σαββατοκύριακο δεν ήταν οργάνωση αλλά ο ορισμός της αποδιοργάνωσης!! Αν είναι η έκθεση να καταντήσει internet cafe συγνώμη αλλά δεν θα πάρω….
Η ουσία του πράγματος είναι η αλλαγή τόσο αυτής της έκθεσης όσο και της συνολικής εικόνας της ΔΕΘ.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!
Μήπως του ότι δεν συμμετέχουν στην Infosystem;
Για μια ακόμα φόρα ισχύει το γνωστό γνωμικό κάθε πέρσι και καλύτερα. Eνώ περιμένεις ότι αυτό που θα σου κάνει εντύπωση στην έκθεση θα είναι διάφορα καινοτομικά προϊόντα πληροφορικής και καινούριες προτάσεις και τάσεις του κλάδου, αυτό που τελικά σου προσφέρει είναι ΑΔΕΙΑ περίπτερα και ένα χώρο για παιχνίδια!!!!
Τον κατήφορο της έκθεσης ακολουθεί από κοντά και το συνέδριο. Ένα συνέδριο από το δημόσιο και τους φορείς της πληροφορικής που απευθύνεται στο δημόσιο και τους φορείς της πληροφορικής.
Είναι λοιπόν να αναρωτιέται κανείς για ποια ψηφιακή ανάπτυξη συζητάμε, για ποια καινοτομία?
Η Infosystem έχασε την ευκαιρία να συνεργαστεί με μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις, όπως η Cebit, που έχει έκθεση προϊόντων τηλεπικοινωνίας στην Κωνσταντινούπολη με τον τίτλο Cebit Bilisim. Παρ' όλα αυτά, αν οι ιθύνοντες ενδιαφέρονται να κάνουν κάτι, μπορούν να βρουν στρατηγικές συμμαχίες με άλλες εκθέσεις ή/και να περιορίσουν τα εκθέματα μόνο σε ένα είδος, π.χ. λογισμικό, και να προσανατολιστούν στις υπόλοιπες αγορές των Βαλκανίων. Τέτοιες εκθέσεις πρέπει να είναι προσανατολισμένες σε ένα ποιο συγκεκριμένο Target group(15-40). Αυτοί είναι μάλιστα οι άμεσα ενδιαφερόμενοι.
Τι είδους έκθεση είναι αυτή που όχι μόνο δεν υπάρχει ούτε ένας εκθέτης εκτός ελληνικής αγοράς, αλλά ακόμη και οι εκθέτες που υπάρχουν έχουν διαφημιστικά φυλλάδια μόνο στα ελληνικά;
Η ξεκάθαρη λύση για την έκθεση θα ήταν να σταματήσει να διοργανώνεται.
Γιατί αυτό που είδαν τα ματάκια μου αυτό το σαββατοκύριακο δεν ήταν οργάνωση αλλά ο ορισμός της αποδιοργάνωσης!! Αν είναι η έκθεση να καταντήσει internet cafe συγνώμη αλλά δεν θα πάρω….
Η ουσία του πράγματος είναι η αλλαγή τόσο αυτής της έκθεσης όσο και της συνολικής εικόνας της ΔΕΘ.
ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΣΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΟ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!!
Για πρωτη φορα αισθανθηκα ετσι σε εκθεση!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑισθανθηκα απατημενος,σαν να ανοιγεις ενα κουτι και να βρισκεις σκ.