Όταν πριν από ένα χρόνο τοποθετήθηκε στη θέση του υφυπουργού υποδομών ο κ. Μαγκριώτης, το είδα ως ευκαιρία για την ευρύτερη περιοχή. Θα υπήρχε επιτέλους ένας άνθρωπος με γνώση των προβλημάτων της περιοχής που θα μπορούσε να συντονίσει ένα σχέδιο για μερικά αναγκαία έργα. Σίγουρα φαινόταν καλύτερη η προοπτική ενός Μακεδόνα υφυπουργού, από τη γνωστή συνταγή ανθρώπων άσχετων με την περιοχή. Θα έλεγα ότι ίσως ήταν το μοναδικό στοιχείο της νέας κυβερνησης του ΠΑΣΟΚ που θα μπορούσε να αποδειχθεί ωφέλιμο για τη Β.Ελλάδα.
Για το λόγο αυτό παρακολουθώ με ενδιαφέρον την πορεία του κ.Μαγκριώτη στο Υπουργείο. Λόγως τη φύσης του Υπουργείου συνήθως ο πρώτος χρόνος κάθε νέας ηγεσίας μετά από αλλαγή κυβέρνησης είναι περισσότερο προπαρασκευαστικός λόγω αφενός της γραφειοκρατικής διαδικασίας κάθε δημόσιου έργου και αφετέρου της ηλίθιας νοοτροπίας να ανατρέπονται συλλήβδην όλα τα σχέδια των προηγούμενων κυβερνήσεων. Από την τακτική αυτή δεν ξέφυγε ούτε ο κ.Μαγκριώτης ο οποίος τους πρώτους μήνες ειδικά αλλά ακόμη και μέχρι σήμερα αναλώνεται σε μεγάλο βαθμό να μας επισημαίνει λάθος σχεδιασμούς και καθυστερήσεις της προηγούμενης κυβέρνησης. Μάλλον έχει ξεχάσει ότι διανύει ήδη το 2ο χρόνο της θητείας του και είναι καιρός να μας δείξει το δικό του έργο και της κυβέρνησής του. Καιρός λοιπόν να αρχίσει και πιο έντονη η κριτική προς το πρόσωπό του με βάση καθυστερήσεις δικών του χρονοδιαγραμμάτων.
Δήλωνε λοιπόν ο κ.Μαγκριώτης τον Αύγουστο του 2010 για το νέο οδικό άξονα Ποτίδαια - Κασσανδρεία ότι θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται τον Νοέμβριο του 2010. Περισσότερα εδώ.
Τι λέει σήμερα ο κ.Μαγκριώτης; Ότι υπάρχει ανάδοχος και το έργο θα κατασκευαστεί. Περισσότερα εδώ. Επειδή μάλλον δεν προλαβαίνει να ξεκινήσει σήμερα το έργο, ο υφυπουργός ανακατασκευάζει τις δηλώσεις του αλλά δεν παύει να καθίσταται ανακόλουθος με τις προηγούμενες δηλώσεις του. Η νέα δε δήλωση δε μας αναφέρει καν νέο χρονοδιάγραμμα οπότε μιλάμε για μια εξαγγελία που έγινε, δημιούργησε θετικές εντυπώσεις εκείνη τη στιγμή αλλά από ουσία μεχρι τώρα τίποτα.
Για το δε τμήμα Μουδανιά-Ποτίδαια μας λέει στο πρώτο άρθρο ότι εξασφαλίστηκαν τα 45εκ για την κατασκευή του. Τι μας λέει σήμερα; Ότι το ίδιο έργο κοστίζει 75εκ και ότι "τα χρήματα θα βρεθούν και το έργο θα κατασκευαστεί"! Εκείνα τα χρήματα που είχαν βρεθεί τι έγιναν; Από 45εκ --> 75εκ αύξηση 67%, να χαίρεστε τις κοστολογήσεις σας.
Επίσης ο κ.Μαγκριώτης έχει δηλώσει κατ'επανάληψη για την εξωτερική περιφερειακή, ότι μπορεί να σπάσει σε δύο κομμάτια ώστε το πιο ώριμο κομμάτι από Τιτάν μέχρι Κωνσταντινουπολίτικα να δημοπρατηθεί άμεσα. Παλαιότερες δηλώσεις ενδεικτικά εδώ και εδώ. Με βάση αυτές η δημοπράτηση θα έπρεπε να είχε ήδη γίνει για το πρώτο κομμάτι και αρχές του 2011 θα αναμέναμε το υπόλοιπο. Αντ'αυτού τίποτα.
Έχουν πέσει στην αντίληψή μας και άλλες παρόμοιες εξαγγελίες που μετά εξαφανίστηκαν από την επικαιρότητα ή τροποποιήθηκαν στην πορεία. Θα γίνει προσπάθεια συλλογής των στοιχείων και θα επανέλθουμε.
Για το λόγο αυτό παρακολουθώ με ενδιαφέρον την πορεία του κ.Μαγκριώτη στο Υπουργείο. Λόγως τη φύσης του Υπουργείου συνήθως ο πρώτος χρόνος κάθε νέας ηγεσίας μετά από αλλαγή κυβέρνησης είναι περισσότερο προπαρασκευαστικός λόγω αφενός της γραφειοκρατικής διαδικασίας κάθε δημόσιου έργου και αφετέρου της ηλίθιας νοοτροπίας να ανατρέπονται συλλήβδην όλα τα σχέδια των προηγούμενων κυβερνήσεων. Από την τακτική αυτή δεν ξέφυγε ούτε ο κ.Μαγκριώτης ο οποίος τους πρώτους μήνες ειδικά αλλά ακόμη και μέχρι σήμερα αναλώνεται σε μεγάλο βαθμό να μας επισημαίνει λάθος σχεδιασμούς και καθυστερήσεις της προηγούμενης κυβέρνησης. Μάλλον έχει ξεχάσει ότι διανύει ήδη το 2ο χρόνο της θητείας του και είναι καιρός να μας δείξει το δικό του έργο και της κυβέρνησής του. Καιρός λοιπόν να αρχίσει και πιο έντονη η κριτική προς το πρόσωπό του με βάση καθυστερήσεις δικών του χρονοδιαγραμμάτων.
Δήλωνε λοιπόν ο κ.Μαγκριώτης τον Αύγουστο του 2010 για το νέο οδικό άξονα Ποτίδαια - Κασσανδρεία ότι θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται τον Νοέμβριο του 2010. Περισσότερα εδώ.
Τι λέει σήμερα ο κ.Μαγκριώτης; Ότι υπάρχει ανάδοχος και το έργο θα κατασκευαστεί. Περισσότερα εδώ. Επειδή μάλλον δεν προλαβαίνει να ξεκινήσει σήμερα το έργο, ο υφυπουργός ανακατασκευάζει τις δηλώσεις του αλλά δεν παύει να καθίσταται ανακόλουθος με τις προηγούμενες δηλώσεις του. Η νέα δε δήλωση δε μας αναφέρει καν νέο χρονοδιάγραμμα οπότε μιλάμε για μια εξαγγελία που έγινε, δημιούργησε θετικές εντυπώσεις εκείνη τη στιγμή αλλά από ουσία μεχρι τώρα τίποτα.
Για το δε τμήμα Μουδανιά-Ποτίδαια μας λέει στο πρώτο άρθρο ότι εξασφαλίστηκαν τα 45εκ για την κατασκευή του. Τι μας λέει σήμερα; Ότι το ίδιο έργο κοστίζει 75εκ και ότι "τα χρήματα θα βρεθούν και το έργο θα κατασκευαστεί"! Εκείνα τα χρήματα που είχαν βρεθεί τι έγιναν; Από 45εκ --> 75εκ αύξηση 67%, να χαίρεστε τις κοστολογήσεις σας.
Επίσης ο κ.Μαγκριώτης έχει δηλώσει κατ'επανάληψη για την εξωτερική περιφερειακή, ότι μπορεί να σπάσει σε δύο κομμάτια ώστε το πιο ώριμο κομμάτι από Τιτάν μέχρι Κωνσταντινουπολίτικα να δημοπρατηθεί άμεσα. Παλαιότερες δηλώσεις ενδεικτικά εδώ και εδώ. Με βάση αυτές η δημοπράτηση θα έπρεπε να είχε ήδη γίνει για το πρώτο κομμάτι και αρχές του 2011 θα αναμέναμε το υπόλοιπο. Αντ'αυτού τίποτα.
Έχουν πέσει στην αντίληψή μας και άλλες παρόμοιες εξαγγελίες που μετά εξαφανίστηκαν από την επικαιρότητα ή τροποποιήθηκαν στην πορεία. Θα γίνει προσπάθεια συλλογής των στοιχείων και θα επανέλθουμε.
Και φυσικά το δυτικό κομμάτι της πόλης θα μείνει να περιμένει να τελειώσει το μνημόνιο και βλέπουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχει υλικό και για τις εξαγγελίες για αναβάθμιση κόμβων της περιφερειακής από Λαχαναγορά μέχρι οδό Λαγκαδά. Αυτό κι αν είναι ανέκδοτο.
ΑπάντησηΔιαγραφή