Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Ο βελτιωμένος ΟΛΘ

Σε συνέχεια του post του Kourtgeo για τον ΟΛΘ και την προσπάθεια που κάνει να καταστήσει την πόλη προορισμό κρουαζιερόπλοιων, νομίζω αξίζει να γίνει αναφορά και στο πρόσωπο του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΛΘ κ.Στέλιο Αγγελούδη.

Ο κ.Αγγελούδης τοποθετήθηκε στη θέση αυτή πριν από περίπου 10 μήνες. Για την κατάσταση που επικρατούσε στον ΟΛΘ τα προηγούμενα χρόνια νομίζω οι πάντες έχουν άποψη. Η απόλυτη στασιμότητα και συνεχής υποβάθμιση του ρόλου του ΟΛΘ στα πράγματα της πόλης. Τον τελευταίο χρόνο αντιθέτως παρατηρείται μία έντονη κινητικότητα εκ μέρους του οργανισμού προς διάφορες κατευθύνσεις. Μερικά χαρακτηριστικά πραδείγματα:

1. Επιτέλους δρομολογήθηκε το έργο της 6ης προβλήτας του λιμανιού. Μετά από αρκετά χρόνια που το έργο έμενε στα χαρτιά λόγω της συνήθους πρακτικής να ζητάμε κονδύλια από την Αθήνα για το οτιδήποτε, Ο ΟΛΘ προχώρησε στο διαγωνισμό μόνος του ενώ η χρηματοδότηση θα γίνει με ίδια κεφάλαια αλλά και με συμμετοχή της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων. Νομίζω ότι αυτό που ζητάμε συνεχώς, δηλαδή να στηριχτεί η πόλη στις δικές της δυνάμεις βρίσκει στην περίπτωση αυτή απόλυτη εφαρμογή. Εξάλλου, υπάρχουν αρκετά χρηματοδοτικά εργαλεία από την ΕΕ που περιμένουν αξιόλογες προτάσεις για να ενεργοποιηθούν. Για την επιλογή της εταιρείας Μοχλός στην οποία δόθηκε το έργο δε θα επεκταθώ, ήδη ακούγονται διάφορα αλλά δεν είμαι ο αρμόδιος να τα αξιολογήσω. Για όσους δε γνωρίζουν η Μοχλός είναι θυγατρική της Τεχνικής Ολυμπιακής η οποία είναι συμφερόντων του κ.Στέγγου (της γνωστής ιστορίας με την τροπολογία Πάχτα στο Πόρτο Καρράς).

2. Στο χώρο της κρουαζιέρας γίνονται σοβαρές προσπάθειες για προσέλκυση τουριστών και όχι θεωρητικές αναλύσεις. Ο ΟΛΘ βρέθηκε στο Ισραήλ στο πλαίσιο μια ευρύτερης προσπάθειας που γίνεται για την αξιοποίηση του εβραϊκού περελθόντος της πόλης, ενώ μέχρι τις 17 Μαρτίου θα εκπροσωπείται και στην έκθεση Cruise Shipping στο Μαϊάμι.

3. Επίσης ο ΟΛΘ φαίνεται ότι προσπαθεί σοβαρά πλέον να εκμεταλλευτεί άλλον έναν παράγοντα που μέχρι τώρα έμενε στα χαρτιά, την περίφημη βαλκανική ενδοχώρα.

4. Σημαντική ήταν και η απόφαση για κλείσιμο της 1ης προβλήτας στα αυτοκίνητα .

5. Τέλος επειδή σε μια επιχείρηση όλα κρίνονται με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα, φαίνεται ότι η όλη προσπάθεια αποδίδει τόσο σε επίπεδο τζίρου αλλά και κερδών.

Θεωρώ ότι για διάστημα 10 μηνών έχει συντελεστεί σημαντικό έργο και μακάρι αυτό να συνεχιστεί. Η πόλη έχει ανάγκη απο ανθρώπους που κάνουν τη δουλειά τους καλά και προσπαθούν να βγάλουν το κάρο από τη λάσπη.

Περισσότερα για τον κ.Αγγελούδη εδώ.

5 σχόλια:

  1. "Η πόλη έχει ανάγκη απο ανθρώπους που κάνουν τη δουλειά τους καλά και προσπαθούν να βγάλουν το κάρο από τη λάσπη."
    Κι εμείς οι υπόλοιποι έχουμε πραγματική ανάγκη, να γινόμαστε κοινωνοί του έργου που κάνουν αξιόλογοι άνθρωποι στην πόλη. Άξιο συγχαρητηρίων το ilovethessaloniki, που μας βγάζει από την "μαυρίλα" των μεγαλοκαναλαρχών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστούμε Πάρη,

    ευτυχώς δες μας έχει γίνει αυτοσκοπός το μόνιμο κράξιμο και η συλλογική κατάθλιψη. Αντιθέτως μακάρι να μας δίνουν όλο και περισσότεροι άνθρωποι την ευκαιρία να παρουσιάζουμε το έργο τους, γιατί φυσικά το δικαίωμα στην κριτική επιβάλλει και την επιβράβευση όταν κάποιος το αξίζει τιμώντας τη θέση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=12336&subid=2&pubid=104009159

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα ήθελα επιπλέον να προσθέσω και την προσπάθεια που γίνεται για την Περιβαλλοντική και αισθητική αναβάθμιση με την φύτευση(που έχει ήδη γίνει) 1.500 δέντρων κατά μήκος της λιμενικής ζώνης. Επιπλέον Θα ήθελα να σταθώ και στην κατασκευή μαρίνας 250 θέσεων. Η μαρίνα θα κατασκευαστεί στο τέλος της πρώτης προβλήτας με μέτωπο προς την πόλη. Η δημοπράτηση θα γίνει με βάση παλαιότερη μελέτη του δήμου Θεσσαλονίκης, την οποία επικαιροποίησε ο ΟΛΘ Α.Ε. κατόπιν σχετικής συνεννόησης και με το νεοεκλεγέντα δήμαρχο Γιάννη Μπουτάρη. Οι εγκαταστάσεις θα είναι κυρίως πλωτές, αλλά θα κατασκευαστεί και ένα μικρό ανάχωμα.

    Για τα υπόλοιπα (Σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο logistics, Σιδηροδρομική και οδική σύνδεση, Αξιοποίηση ακίνητης περιουσίας)που αναφέρονται στο άρθρο της εφημερίδας Μακεδονίας κράταω μικρό καλάθι γιατί τα ακούμε εδώ και δεκαετίες...Δείτε αναλυτικά http://www.makthes.gr/news/reportage/68861/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Περίμενα το σχόλιό σου, ως πιο βαθύς γνώστης του λιμανιού... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

iLove σχόλια