Η κατάσταση στο κέντρο της Θεσσαλονίκης έχει φτάσει στο απροχώρητο.. Η μέση ταχύτητα κίνησης των οχημάτων κατά τις ώρες αιχμής είναι έξι χλμ. την ώρα. Το μποτιλιάρισμα φτάνει πολλές φορές και τα 4 χιλιόμετρα ιδίως όταν ο καιρός δεν είναι καλός. Πρέπει να ληφθούν άμεσα μέτρα..
Είναι απαράδεκτο το να συζητάμε εδώ και χρόνια για την αλλαγή του ωραρίου φορτοεκφορτώσεων στο κέντρο της πόλης και να μην παίρνετε μια γενναία απόφαση για εφαρμογή του μέτρου.. Δεν είναι δυνατόν οι φορτοεκφορτώσεις να γίνονται σε ώρες αιχμής από τις 8-14 .
Είναι απαράδεκτο ένας στους δύο οδηγούς να σταθμεύει το αυτοκίνητό του παράνομα σε κεντρικούς δρόμους και να μην τιμωρείται.
Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει ένα κέντρο διαχείρισης της κυκλοφορίας το οποίο θα ενημερώνει τους πολίτες σε πραγματικό χρόνο για τις κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν στην πόλη.
Μήπως όμως θα έπρεπε να πάρουμε πιο δραστικά μέτρα…
Μήπως θα έπρεπε να ενισχύσουμε σημαντικά την μοναδική δημόσια συγκοινωνία της πόλης, τον ΟΑΣΘ έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση στους πολίτες? Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε για επέκταση του ωραρίου τις βραδινές ώρες την Παρασκευή και το Σάββατο?
Μήπως θα έπρεπε να γίνουν διανοίξεις σε βασικούς δρόμους όπως Ολύμπου, Αγίου Δημητρίου, Κασσάδρου?
Μήπως θα έπρεπε να εφαρμοστεί ο δακτύλιος πειραματικά για να δούμε αν υπάρχει κάποια βελτίωση?
Ή μήπως Θα έπρεπε να απαγορεύσουμε την χρήση αυτοκινήτων στο κέντρο και να πεζοδρομήσουμε κάποιες κεντρικές οδούς όπως Αγίας Σοφίας ,Ερμού, Σβόλου δημιουργώντας ποδηλατοδρόμους?
Η λύση μάλλον είναι «απλή-ριζοσπαστική» για την Θεσσαλονίκη! Δημιουργία τεράστιων υπόγειων parking στο χώρο των Πανεπιστημίων, του 3ου Σώματος στρατού, στην Λαγκαδά, στο Βαρδάρη και στο λιμάνι και απαγόρευση χρήσης των ΙΧ εντός ιστορικού κέντρου. Πεζοδρομήσεις οδών και Δημοτική συγκοινωνία από τα parking στο κέντρο της πόλης. Έτσι πραγματικά το κέντρο της Πόλης θα είναι ο παράδεισος των πεζών και των ποδηλάτων. Έτσι πιστεύω ότι η πόλη μας θα αλλάξει επίπεδο… Αλλιώς θα αργοπεθαίνει στην ασφυξία, το κυκλοφοριακό χάος και τα καυσαέρια….
Είναι απαράδεκτο το να συζητάμε εδώ και χρόνια για την αλλαγή του ωραρίου φορτοεκφορτώσεων στο κέντρο της πόλης και να μην παίρνετε μια γενναία απόφαση για εφαρμογή του μέτρου.. Δεν είναι δυνατόν οι φορτοεκφορτώσεις να γίνονται σε ώρες αιχμής από τις 8-14 .
Είναι απαράδεκτο ένας στους δύο οδηγούς να σταθμεύει το αυτοκίνητό του παράνομα σε κεντρικούς δρόμους και να μην τιμωρείται.
Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει ένα κέντρο διαχείρισης της κυκλοφορίας το οποίο θα ενημερώνει τους πολίτες σε πραγματικό χρόνο για τις κυκλοφοριακές συνθήκες που επικρατούν στην πόλη.
Μήπως όμως θα έπρεπε να πάρουμε πιο δραστικά μέτρα…
Μήπως θα έπρεπε να ενισχύσουμε σημαντικά την μοναδική δημόσια συγκοινωνία της πόλης, τον ΟΑΣΘ έτσι ώστε να υπάρχει καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση στους πολίτες? Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε για επέκταση του ωραρίου τις βραδινές ώρες την Παρασκευή και το Σάββατο?
Μήπως θα έπρεπε να γίνουν διανοίξεις σε βασικούς δρόμους όπως Ολύμπου, Αγίου Δημητρίου, Κασσάδρου?
Μήπως θα έπρεπε να εφαρμοστεί ο δακτύλιος πειραματικά για να δούμε αν υπάρχει κάποια βελτίωση?
Ή μήπως Θα έπρεπε να απαγορεύσουμε την χρήση αυτοκινήτων στο κέντρο και να πεζοδρομήσουμε κάποιες κεντρικές οδούς όπως Αγίας Σοφίας ,Ερμού, Σβόλου δημιουργώντας ποδηλατοδρόμους?
Η λύση μάλλον είναι «απλή-ριζοσπαστική» για την Θεσσαλονίκη! Δημιουργία τεράστιων υπόγειων parking στο χώρο των Πανεπιστημίων, του 3ου Σώματος στρατού, στην Λαγκαδά, στο Βαρδάρη και στο λιμάνι και απαγόρευση χρήσης των ΙΧ εντός ιστορικού κέντρου. Πεζοδρομήσεις οδών και Δημοτική συγκοινωνία από τα parking στο κέντρο της πόλης. Έτσι πραγματικά το κέντρο της Πόλης θα είναι ο παράδεισος των πεζών και των ποδηλάτων. Έτσι πιστεύω ότι η πόλη μας θα αλλάξει επίπεδο… Αλλιώς θα αργοπεθαίνει στην ασφυξία, το κυκλοφοριακό χάος και τα καυσαέρια….
Ας πιέσουμε όλοι, πιο προσεκτικά όμως!
ΑπάντησηΔιαγραφήTa xalia tis Thessalonikis
βρε μια χαρά φτιάχνεται το κυκλοφοριακό, αλλά ΘΕΛΟΥΝ να το φτιάξουνε; εδω ο ΟΑΣΘ μποϋκοταρει κάθε προσπάθεια ενταξης άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς στην πόλη μπας και χάσει δυο γιούρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήπέρα από τα πάρκινγκ που λέγαμε (τα οποία δεν πολυκροτώ αλλά θα φέρναν μια βελτίωση), ΝΑΙ στις πεζοδρομήσεις, ΝΑΙ στα καραβάκια.
Βασικά καραβάκι θα μπορούσε να υπάρχει μέχρι και απέναντι. να ζεισ λιτόχωρο και να δουλεύεις θεσσαλονίκη για παράδειγμα, και κάθε πρωί, μισή ορίτσα στο πλοίο. τι καλύτερο;
Ποιός να κάνει τι; φίλε μου. Σήμερα με την απεργία των ταξί, τα λεωφορεία ήταν θαύμα. Ο δήμαρχος στένεψε τη Β. Όλγας φαρδαίνοντας τα πεζοδρόμια, η δημοτική αστυνομία ασχολείται μόνο με το κέντρο ενώ από το Νταλίπη πρός την πόλη τις 4 από τις 6 λωρίδες τις καταλαμβάνουν παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Όχι πάρκινγκ στο κέντρο για να μην κατεβαίνεικανείς με το ΙΧ του πόσο μάλλον τα τζιπ που πιάνουν τη μισή Μητροπόλεως...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτεταμένοι λεωφορειόδρομοι, αστυνόμευση ουσιαστική, περιφερειακά park and ride, πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι και προσωπική συνείδηση καθενός!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔέστε τι προτείνουν μικρά παιδιά στο ecomobility.gr