Τετάρτη, 19 Μαρτίου 2008

Λίφτινγκ στον σιδηροδρομικό σταθμό!!

Ο σιδηροδρομικός σταθμός Θεσσαλονίκης έχει τα μαύρα του τα χάλια!! Απορώ…Μετά παραπονιόμαστε ότι δεν έρχονται τουρίστες στην πόλη μας!! Και ρωτάω: Τι να δουν? Με τι να μετακινηθούν? Όλα τα έχουμε παρατήσει στο έλεος του Ζορρό και του «Πορφυρογέννητου» ή αλλιώς ατσαλάκωτου Δημάρχου μας και ο Θεός βοηθός!!!
Αν δεν είχε γίνει το πρόσφατο εξωτερικό λίφτινγκ στο σιδηροδρομικό σταθμό Θεσσαλονίκης το θέαμα θα ήταν τραγικό!! Τώρα τουλάχιστον είναι τραγικό με το που πατάς το πόδι σου μέσα σε αυτόν!! Θυμίζει εποχές 1960 με ανέσεις ΜΗΔΕΝ!! Κι όμως… Μέσα σε αυτόν το βάλτο κάτι πάει να αλλάξει στο εσωτερικό του σιδηροδρομικού σταθμού.. Τώρα τα πότε θα τελειώσει παραμένει άγνωστο (Γιατί Ελλάδα είσαι…).Ελπίζω να μην τελειώσει μετά το μετρό πάντως!!
Η Εκτίμηση η επίσημη πάντως είναι ότι στις αρχές του καλοκαιριού θα δοθεί σε κυκλοφορία η διάβαση και θα λειτουργούν όλες οι κυλιόμενες σκάλες. Στη συνέχεια θα προχωρήσουν οι εργασίες αναβάθμισης των κρηπιδωμάτων. Το έργο κατασκευής υπόγειας διάβασης έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί αλλά έχει καθυστερήσει λόγω ελλιπούς μελέτης και μειωμένων στοιχείων.
Η υπόγεια διάβαση Μαργαροπούλου - Μοναστηρίου προβλεπόταν αρχικά σε μελέτη συνολικής ανάπλασης του σιδηροδρομικού σταθμού που εκπονήθηκε το 1997 αλλά τελικά άρχισε τον Ιανουάριο του 2007.
Μέχρι στιγμής έχουν εγκατασταθεί κυλιόμενες σκάλες στη δυτική πλευρά της στοάς που οδηγεί στα κρηπιδώματα και τοποθετήθηκαν πλάκες γρανίτη στο δάπεδο και τα τοιχία. Έχει διαμορφωθεί η μία πλευρά της στοάς, στην οποία έχουν τοποθετηθεί τρία ζεύγη κυλιόμενες σκάλες και συναρμολογείται το τέταρτο.
Η στοά του σταθμού έχει διανοιχτεί στο τέλος της, ώστε να δημιουργηθεί η υπόγεια διάβαση που θα συνδέσει την οδό Μαργαροπούλου με τη Μοναστηρίου. Έτσι θα δοθεί διέξοδος στις μετακινήσεις των κατοίκων της περιοχής Ξηροκρήνης, οι οποίοι, για να κερδίσουν χρόνο, είναι αναγκασμένοι να διέρχονται πάνω από τις σιδηροδρομικές γραμμές, με κίνδυνο ατυχήματος, για να βρεθούν στην πλατεία του σταθμού, όπου λειτουργεί ο τερματικός σταθμός του ΟΑΣΘ. Στην πλευρά της Μαργαροπούλου διαμορφώνεται αυτή την περίοδο η είσοδος στη διάβαση, όπου θα γίνει και ένας χώρος προσωρινής στάθμευσης κυρίως για τα ταξί και για τα αυτοκίνητα που μεταφέρουν επιβάτες.
Παράλληλα με τα έργα αναβάθμισης, αυτή την περίοδο γίνεται η μετακόμιση των γραφείων διοίκησης της περιφέρειας Μακεδονίας - Θράκης του ΟΣΕ, που στεγαζόταν τα τελευταία τρία χρόνια στη δυτική πλευρά του κτιρίου του σιδηροδρομικού σταθμού. Τα γραφεία θα παραμείνουν στο ίδιο κτίριο, από την ανατολική πλευρά, ενώ ο χώρος που θα απελευθερωθεί θα παραχωρηθεί από τον ΟΣΕ -με ενοίκιο- σε ιδιώτες, για να δημιουργηθούν εμπορικά καταστήματα. Έτσι, οι επιβάτες των τρένων θα μπορούν κατά τη διάρκεια της αναμονής να επισκέπτονται τα καταστήματα και να ψωνίζουν, όπως επίσης και οι κάτοικοι της περιοχής.Για να γίνει οπώς φαίνεται στην φώτο πιστεύω πρέπει να πέρασουν καμιά εκατοστή χρονάκια!!!
Σιδηροδρομικός Σταθμός Μοναστηρίου 28, τηλ. 1110!!

2 σχόλια:

  1. Αυτη ειναι η κατασταση που επικρατει σημερα στον ΟΣΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ...
    http://prezatv.blogspot.com/2007/11/o-11-2007.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή η ανάρτησή σου!
    Δες και τη δική μας για το Α.Π.Θ. και έδεσες
    taxalia.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

iLove σχόλια