Δευτέρα 17 Μαρτίου 2008

Κάψε και συ τον κάδο σκουπιδιών μπορείς… Ουστ!!

Η μόδα που έχει αλλάξει την μορφή της πόλης είναι εδώ….και εδώ θα μείνει. Κάψε και εσύ τον κάδο σκουπιδιών της γειτονιάς σου και γίνε εσύ αυτός που θα δώσει λύση στην καθαριότητα της περιοχής….Πάρε την τύχη της καθαριότητας στα χέρια σου «κάφρε Θεσσαλονικιέ» και κάνε τους γείτονες σου να ζητωκραυγάζουν για σένα που έχουν καθαρή γειτονιά και άδειο κάδο.

Ότι και να πούμε είναι λεπτομέρειες ….ο κόσμος δεν καταλαβαίνει….είναι πρόβατο….θεώρει λύση το να κάψει τα σκουπίδια για να αδειάσει ο κάδος…. τι και αν καεί κατά λάθος το αμάξι του γείτονα….? Τι και αν η φωτιά προκαλεί τοξικά αέρια τα οποία μπορεί να τα αναπνέουν τα παιδιά σου…? Τι και αν ….? Τι και αν…?
Εγώ θέλω να πω μπράβο σε όλους αυτούς ....
που μου δείχνουν ότι δεν υπάρχει ούτε μια ελπίδα για να αλλάξουμε προς το καλύτερο την πόλη μας….
που μου δείχνουν ότι δεν διαφέρουν και πολύ από τους τοπικούς φορείς της πόλης μου….
γιατί δυστυχώς αυτή η πόλη μας αξίζει….


Συγχαρητήρια σε όλους σας….
Πηγή φώτο:http://eothinon.pblogs.gr/

1 σχόλιο:

  1. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχουν άνθρωποι ΤΟΣΟ ανεγκέφαλοι που θα έκαιγαν έναν κάδο σκουπιδιών!

    Σίγουρα η κατάσταση είχε φτάσει στο απροχώρητο αλλά όπως ανέφερες και εσύ μια τέτοια πράξη μπορεί να επιφέρει τραγικές συνέπειες!

    Πάντως ο κόσμος δεν έχει μυαλό και αυτό είναι σίγουρο. Δεν φτάνει που δεν περνούσαν τα απορριματοφόρα, κατέβαζαν όλοι τα σκουπίδια τους στους κάδους σαν να μην τρέχει τίποτα! Σε πολλές περιπτώσεις τα σκουπίδια είχαν καταλάβει και μέρος του δρόμου ή είχαν παρασυρθεί και σχισθεί σακούλες μέτρα μακριά! Η απόλυτη μπόχα και αηδία!

    Εγώ από την μέρα που άρχισε αυτή η κατάσταση κρατούσα τα σκουπίδια μου σε μεγάλη μαύρη σακούλα στο μπαλκόνι καλά κλεισμένη. Αν όλοι το έκαναν αυτό, σίγουρα δεν θα είχε δημιουργηθεί αυτό το αίσχος!

    Πάντως σήμερα μάζεψαν επιτέλους τα σκουπίδια στην γειτονιά μου στον δήμο Θεσσαλονίκης και ακολουθούσε και δεύτερο όχημα που έριχνε υποτυποδώς νερό μέσα στους κάδους (τάχα πως καθάρισαν έτσι, αλλά από το τίποτα, κάτι είναι και αυτό!)

    Ας ελπίσουμε να τελείωσε η απεργία τους. Ούτε σε τριτοκοσμική χώρα να ζούσα την τελευταία εβδομάδα χωρίς καθαριότητα και ρεύμα! Απαράδεκτο!

    ΥΓ. Συγγνώμη για το μεγάλο σχόλιο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

iLove σχόλια