Μήπως φούντα ; ή μήπως όπλα ;
Ποια είναι η σχέση της δικιά μας Φούντας
Ποια είναι η σχέση της δικιά μας Φούντας
στο τσαρούχι με την άλλη ;
Μήπως είναι ένα ;
Κλειστές κοινωνίες στην Πελοπόννησο, στη δυτική Στερεά Ελλάδα, στο θεσσαλικό κάμπο, στην ορεινή Χαλκιδική, ακόμη και σε γειτονιές της Θεσσαλονίκης και της Αθήνας ,προκαλούν συχνά αμηχανία στην αστυνομία. Κοινά στοιχεία είναι η φτώχεια και ο κλειστός χαρακτήρας των συγκεκριμένων κοινωνιών. Η ιδιότυπη αυτονομία συντηρείται όμως και από τις ίδιες τις τοπικές αρχές, που είτε κάνουν τα στραβά μάτια είτε βολεύονται με την κατάσταση.
Τέτοια περιοχή θεωρείται ο Δενδροπόταμος Θεσσαλονίκης. Αν και το κέντρο του τσιγγάνικου μαχαλά έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, η γειτονιά στην οποία κατοικούν οι ανένταχτοι Τσιγγάνοι. Στη διακίνηση ναρκωτικών συμμετέχουν μάνες με παιδιά στην αγκαλιά ή και μικρά παιδιά. Κάθε οικογένεια έχει άνθρωπο στη φυλακή. Υπάρχει μεγάλη φτώχεια και αναλφαβητισμός.
Η περιοχή Μυλοποτάμου και η ανεξέλεγκτη δράση οργανωμένου εγκλήματος αποτελεί ηθικό στίγμα για την Κρητική λεβεντιά και πολιτικό στίγμα για ένα κράτος δικαίου(πως είπατε ;). Τι σημαίνει και τι μήνυμα στέλνει η ανοχή ελληνικού χωριού που δεν υπόκειται στην έννομη τάξη; Μήπως το ότι ο καθένας κάνει ότι γουστάρει ; Γιατί αν ανεχθούμε κάτι τέτοιο, δεν ανοίγουμε την πόρτα να δημιουργηθούν παρόμοια μέρη "no go place" στα Εξάρχεια ή στο Ωραιόκαστρο; Αν από την άλλη πλευρά οι τοπικές αρχές κλείνουν τα μάτια γιατί φοβούνται (ή μοιράζονται τα κέρδη, λέω τώρα εγώ;) και οι πολιτικοί εκπρόσωποι του Κρητικού λαού θεωρούν τέτοιες συμπεριφορές συμβατές με το Σύνταγμα (έλα δεν το πιστεύω. Μα οι «βουλευτές» δεν γνώριζαν!! ), τότε έχουμε μεγαλύτερο πρόβλημα.
Η περιοχή Μυλοποτάμου και η ανεξέλεγκτη δράση οργανωμένου εγκλήματος αποτελεί ηθικό στίγμα για την Κρητική λεβεντιά και πολιτικό στίγμα για ένα κράτος δικαίου(πως είπατε ;). Τι σημαίνει και τι μήνυμα στέλνει η ανοχή ελληνικού χωριού που δεν υπόκειται στην έννομη τάξη; Μήπως το ότι ο καθένας κάνει ότι γουστάρει ; Γιατί αν ανεχθούμε κάτι τέτοιο, δεν ανοίγουμε την πόρτα να δημιουργηθούν παρόμοια μέρη "no go place" στα Εξάρχεια ή στο Ωραιόκαστρο; Αν από την άλλη πλευρά οι τοπικές αρχές κλείνουν τα μάτια γιατί φοβούνται (ή μοιράζονται τα κέρδη, λέω τώρα εγώ;) και οι πολιτικοί εκπρόσωποι του Κρητικού λαού θεωρούν τέτοιες συμπεριφορές συμβατές με το Σύνταγμα (έλα δεν το πιστεύω. Μα οι «βουλευτές» δεν γνώριζαν!! ), τότε έχουμε μεγαλύτερο πρόβλημα.
Το κράτος δικαίου αυτοαναιρείται(μάλλον δεν υπάρχει όπως δεν υπήρχε ποτέ). Όποιος επικαλείται παραδόσεις και έθιμα καλά θα κάνει να μην προσβάλλει την ιστορία της Κρήτης με τους μαφιόζους καλλιεργητές και διακινητές. Αυτό που συμβαίνει στην Κρήτη δεν είναι παλικαροσύνη, αλλά υπόγεια συνενοχή, που προσβάλλει όλη την Ελλάδα.
Απόλυτα σωστός φίλε Kourtgeo, απόλυτα σωστός...Η φούντα είναι το λιγότερο. Και πιό κράτος τώρα, ας γελάσουμε. Τον Λαζόπουλο τον είδες που το έκανε και θέμα στο τσαντίρι του; Ξέχασε τα δικά του στη θαλαμηγό... Αλλά αυτός έχει άσυλο, όπως και όλο το ΚΩΛOΝΑΚΙ ε; γιατί δεν πάει εκεί το "κράτος"; Άσε. Τουλάχιστον εμείς οι "κουκουλοφόροι" ---> ας γελάσω ξέρουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως ως άνθρωπος που κατάγομαι από την Κρήτη και γνωρίζοντας την κουλτούρα του νησιού, ένα θα πώ. Αν συνεχίσουν να μας ρεζιλεύουν έτσι, δεν θα περάσουν ΚΑΘΟΛΟΥ καλά... Θυμηθείτε το αυτό.
Νά'σαι καλα Kourt
Τώρα χωρίς πλάκα, νομίζω πως θα πρέπει να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε σοβαρά τη (μερική) αυτονομία του νησιού μας, σαν απόρροια μιας αλλαγής της πολιτειακής δομής της χώρας, σε ομοσπονδία. Είναι εξοργιστικό να βλέπουμε μπάτσους από την Αθήνα να το παίζουν ράμπο με κουκούλες και να τρομοκρατούν παιδιά και γέρους. Είναι επίσης εξοργιστική η αδιαφορία του αθηνοκεντρικού κράτους για την ελληνική επαρχία γενικότερα, η οποία έχει βέβαια συμβάλλει στο να παρατηρούμε αυτά τα άθλια φαινόμενα, σε πολλές απομονωμένες και απαξιωμένες περιοχές της παρτίδας μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό την άλλη η Κρήτη θα μπορούσε να διαθέτει τους απαραίτητους πόρους για την οικονομική της ανάπτυξη πολύ εύκολα, αν παρέμενε ένα -ακόμα και μικρό μέρος- από τους φόρους που παράγονται στο νησί (μόνο το φπα 20% από τις δαπάνες του κάθε τουρίστα κάθε χρόνο, είναι ένα τεράστιο ποσό). Αυτό είναι εφικτό σε μια ομοσπονδία, όπως είναι εφικτή και η νομοθετική κατοχύρωση των ιδιαίτερων πολιτιστικών μας εκδηλώσεων (όπως αυτό της οπλοχρησίας σε πανηγυρικές εκδηλώσεις).
Κακά τα ψέμματα, έχουμε το δικαίωμα στην πρόοδο όπως και οι κάτοικοι της Αθήνας. Δηλαδή οι Γερμανοί, οι Ελβετοί και όλοι οι άλλοι ευρωπαϊκοί λαοί που έχουν ομοσπονδιακή δομή στη χώρα τους τι το μεμπτό έχουν; Αν μη τι άλλο, θα γούσταρα πολύ να βλέπω μια σημαία με την Κρήτη, δίπλα στην Ελληνική και τη σημαία της Ε.Ε.
δεν καταλαβα απο που και εως που
ΑπάντησηΔιαγραφήεχουμε σχεση με το δενδροποταμο της θεσσαλονικης χωρις να θελω να γινω ρατσιστρια δεν ειμαστε γυφτοι
αλλα προφανως δεν καταλαβενετε την διαφορα γιατι απλα παπαγαλιζετε
αυτα που σας πασαρουν απο την τηλεοραση iq μηδεν