Είμαι συγκινημένος. Έρχονται νέα Parking από την Θάλασσα. Στη Γη τα ψάχναμε από το νερό μας ήρθαν!!! Σαν βόμβα έσκασε στα αυτιά μου η είδηση ότι ο Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης επικύρωσε το θέμα της εγκατάστασης πλωτών πάρκινγκ στη Θεσσαλονίκη με την εταιρία Acte- Park. Η λειτουργία του Parking θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2010.
Η Acte- Park θα τοποθετήσει στην πρώτη προβλήτα του λιμανιού, στη γωνία των οδών Κουντουριώτου και Ιωνος Δραγούμη, δύο ναυπηγήματα μήκους 100 μέτρων, πλάτους 30 μέτρων, ύψους από το νερό επτά μέτρων και χωρητικότητας 500 αυτοκινήτων το καθένα. Πιθανότατα η είσοδος να είναι από την πρώτη προβλήτα, δηλαδή τα αυτοκίνητα να διέρχονται από την είσοδο του Ερυθρού Σταυρού. Πρόκειται για ναυπηγήματα που κατασκευάζει από το 1991 η σουηδική MacGregor -το πρώτο λειτουργεί από δεκαπενταετίας στο Γκέτεμποργκ και ήδη σε διάφορες πόλεις του κόσμου έχουν εγκατασταθεί 11 παρόμοια. Το κόστος κατασκευής των δύο ναυπηγημάτων αναμένεται να ξεπεράσει τα 40 εκατ. Ευρώ. Εκτός από πάρκινγκ αυτοκινήτων, τα ναυπηγήματα αυτά μπορούν να εξυπηρετήσουν θαλάσσιες συγκοινωνίες, ενώ έχουν τις προδιαγραφές να φιλοξενήσουν και καταστήματα. Η OΛΘ ΑΕ θα εισπράττει ετησίως το λιγότερο 340.000 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, θα απαιτηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αφού με την ολοκλήρωση της υποθαλάσσιας η λεωφόρος Νίκης θα πεζοδρομηθεί.
Η ανάγκη του πλωτού πάρκινγκ συνδέεται με το ευρύτερο πρόβλημα της στάθμευσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου οι ελεύθεροι χώροι είναι ελάχιστοι. Φυσικά υπάρχουν φορείς της Θεσσαλονίκης που διαφωνούν με τη λογική αυτής της κίνησης, αλλά και με την αισθητική της. Χαρακτηριστικά, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης έχει εκφράσει κατ’ επανάληψη τις αντιρρήσεις του. «Είμαστε αντίθετοι σε καθετί που αλλοιώνει τη φυσιογνωμία της παλιάς παραλίας της πόλης και συγχρόνως συνιστά πρόχειρη λύση», λέει ο κ. Μπακατσέλος, ο οποίος επισημαίνει ότι η περιοχή όπου θα στηθεί το πλωτό πάρκινγκ είναι ήδη επιβαρυμένη από κίνηση και θα επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο, με αποτέλεσμα την υποβάθμισή της.
Τελικά πόσο να αντέξει αυτός ο Θερμαϊκός? Απόβλητα ,Υπόνομοι, Υποθαλάσσιες, Πλοία που τρακάρουν, Μαρίνες και τώρα Parking!!!
Oh my god……
Η Acte- Park θα τοποθετήσει στην πρώτη προβλήτα του λιμανιού, στη γωνία των οδών Κουντουριώτου και Ιωνος Δραγούμη, δύο ναυπηγήματα μήκους 100 μέτρων, πλάτους 30 μέτρων, ύψους από το νερό επτά μέτρων και χωρητικότητας 500 αυτοκινήτων το καθένα. Πιθανότατα η είσοδος να είναι από την πρώτη προβλήτα, δηλαδή τα αυτοκίνητα να διέρχονται από την είσοδο του Ερυθρού Σταυρού. Πρόκειται για ναυπηγήματα που κατασκευάζει από το 1991 η σουηδική MacGregor -το πρώτο λειτουργεί από δεκαπενταετίας στο Γκέτεμποργκ και ήδη σε διάφορες πόλεις του κόσμου έχουν εγκατασταθεί 11 παρόμοια. Το κόστος κατασκευής των δύο ναυπηγημάτων αναμένεται να ξεπεράσει τα 40 εκατ. Ευρώ. Εκτός από πάρκινγκ αυτοκινήτων, τα ναυπηγήματα αυτά μπορούν να εξυπηρετήσουν θαλάσσιες συγκοινωνίες, ενώ έχουν τις προδιαγραφές να φιλοξενήσουν και καταστήματα. Η OΛΘ ΑΕ θα εισπράττει ετησίως το λιγότερο 340.000 ευρώ. Σε κάθε περίπτωση, θα απαιτηθούν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, αφού με την ολοκλήρωση της υποθαλάσσιας η λεωφόρος Νίκης θα πεζοδρομηθεί.
Η ανάγκη του πλωτού πάρκινγκ συνδέεται με το ευρύτερο πρόβλημα της στάθμευσης στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου οι ελεύθεροι χώροι είναι ελάχιστοι. Φυσικά υπάρχουν φορείς της Θεσσαλονίκης που διαφωνούν με τη λογική αυτής της κίνησης, αλλά και με την αισθητική της. Χαρακτηριστικά, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης έχει εκφράσει κατ’ επανάληψη τις αντιρρήσεις του. «Είμαστε αντίθετοι σε καθετί που αλλοιώνει τη φυσιογνωμία της παλιάς παραλίας της πόλης και συγχρόνως συνιστά πρόχειρη λύση», λέει ο κ. Μπακατσέλος, ο οποίος επισημαίνει ότι η περιοχή όπου θα στηθεί το πλωτό πάρκινγκ είναι ήδη επιβαρυμένη από κίνηση και θα επιβαρυνθεί ακόμη περισσότερο, με αποτέλεσμα την υποβάθμισή της.
Τελικά πόσο να αντέξει αυτός ο Θερμαϊκός? Απόβλητα ,Υπόνομοι, Υποθαλάσσιες, Πλοία που τρακάρουν, Μαρίνες και τώρα Parking!!!
Oh my god……
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
iLove σχόλια